www.mpec.tarnow.pl

Jak się przyłączyć do miejskiej sieci ciepłowniczej w Tarnowie?

Procedura przyjęcia i obsługi wniosku o przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej w Tarnowie. 
 

1. Odbiorca składa wniosek wydanie warunków przyłączeniowych wraz z załącznikami w siedzibie Spółki:

2. MPEC wydaje warunki przyłączeniowe i przesyła je do odbiorcy.

3. Odbiorca składa wniosek o przygotowanie i podpisanie umowy przyłączeniowej.

4. MPEC przygotowuje umowę przyłączeniową wraz z ewentualnymi załącznikami (zezwolenie na wejście w teren, mapa terenu itp). Wzór umowy dostępny w Biurze Obsługi Klienta.
5. MPEC i Odbiorca podpisują umowę przyłączeniową.
6. MPEC uzyskuje wymagane administracyjne pozwolenia i wykonuje przyłącz cieplny.
7. MPEC i Odbiorca podpisują "Umowę na sprzedaż ciepła" w terminie określonym w umowie przyłączeniowej. Wzór umowy dostępny w Biurze Obsługi Klienta.

 

Wnioski należy składać w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej S.A., ul. Sienna 4, 33-100 Tarnów, pok. 204

 

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania związane z przyłączeniem do sieci centralnego ogrzewania prosimy o kontakt z naszym doradcą:

 

Adrian Tumidajski, tel. 14 688 22 07,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

strefa informacji

 

     

                                                                                                                                                                                    www.pois.gov.pl            www.ue.mpec.tarnow.pl