Uprzejmie informujemy, że MPEC Tarnów zapewnia Odbiorcom dostęp do elektronicznej formy informacji w zakresie rozliczeń za ciepło i wystawionych faktur.

Aby otrzymać elektroniczną informację o rozliczeniach za ciepło i wystawionych fakturach należy złożyć w MPEC Tarnów wniosek o przesłanie tych informacji na wskazany we wniosku adres poczty e-mail Odbiorcy.

Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznych faktur za ciepło. Na otrzymywanie faktur elektronicznych może zdecydować się każdy Odbiorca ciepła systemowego, który korzysta z Internetu. Wybór faktury elektronicznej skróci czas jej doręczenia – trafi ona do Państwa w dniu jej wystawienia!

Jeżeli chcą Państwo otrzymywać fakturę elektroniczną zamiast tradycyjnej faktury papierowej należy podpisać z MPEC Tarnów Porozumienie w sprawie przesyłania E-faktur, którego wzór znajduje się TUTAJ lub na stronie internetowej www.mpec.tarnow.pl – w zakładce Obsługa Klienta w polu E-Faktury. Faktury elektroniczne będą przesyłane na wskazany przez Państwa w „Porozumieniu w sprawie przesyłania E-faktur” adres poczty e-mail (dodatkowo na ten adres MPEC Tarnów będzie mógł przesyłać Państwu informację w zakresie rozliczeń za ciepło i wystawionych fakturach).

Zawarcie „Porozumienie w sprawie przesyłania E-faktur” oznacza rezygnację z przesyłania tradycyjnych faktur papierowych. Informujemy jednak, że po podpisaniu Porozumienia w każdej chwili będzie można wycofać zgodę na przesyłanie faktur elektronicznych i powrócić do otrzymywania faktur papierowych.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt  z Biurem Obsługi Klienta MPEC Tarnów tel. 14 688 22 32. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00.