Uprzejmie informujemy, że wnioski składane w ramach realizacji zobowiązań wynikających z umów zawartych z MPEC Tarnów będą realizowane wyłącznie w przypadku, gdy wniosek zostanie opatrzony podpisem Odbiorcy lub osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Odbiorcy w zakresie danej umowy, w tym na podstawie pełnomocnictwa.

W związku z powyższym wnioski dotyczące w szczególności dyspozycji związanych z optymalizacją dostaw ciepła m.in. o włączenie/wyłączenie ogrzewania lub zmianę nastawy temperatury zewnętrznej uruchamiającej/wstrzymującej dostawy ciepła do budynków nie będą realizowane, gdy wniosek będzie podpisany przez osobę nieuprawnioną, w tym przez pracownika Odbiorcy nieposiadającego pisemnego pełnomocnictwa Odbiorcy do składania w jego imieniu oświadczeń woli w zakresie zawartej Umowy Kompleksowej.

W celu niezawodnej obsługi Państwa dyspozycji prosimy o podpisywanie wniosków przez osoby uprawnione do składnia oświadczeń woli.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta MPEC Tarnów, tel. 14 688 22 32. Biuro Obsługi Klienta MPEC Tarnów czynne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.