Ogólne warunki umowy kompleksowej
Procedura przyjęcia i obsługi wniosku o przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej w Tarnowie.
1. Odbiorca składa w siedzibie Spółki wniosek o wydanie warunków przyłączeniowych wraz z załącznikami:
wniosek o wydanie warunków przyłączeniowych
2. MPEC wydaje warunki przyłączeniowe i przesyła je do odbiorcy.
3. Odbiorca informuje MPEC o chęci zawarcia umowy przyłączeniowej. Wzór umowy dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta.
4. MPEC przygotowuje umowę przyłączeniową wraz z ewentualnymi załącznikami (zezwolenie na wejście w teren, mapa terenu itp).
5. MPEC i Odbiorca podpisują umowę przyłączeniową.
6. MPEC uzyskuje wymagane pozwolenia administracyjne i wykonuje przyłącz cieplny.
7. MPEC i Odbiorca podpisują „Umowę kompleksową sprzedaży ciepła” w terminie określonym w umowie przyłączeniowej. Wzór umowy dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta.
Wnioski należy składać w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej S.A., ul. Sienna 4, 33-100 Tarnów, pok. 108
Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania związane z przyłączeniem do sieci centralnego ogrzewania prosimy o kontakt z naszymi doradcami:
Adrian Tumidajski, tel. 14 688 22 07, e-mail: tumidajski@mpec.tarnow.pl
Tomasz Zaucha, tel. 14 688 22 07, e-mail: zaucha@mpec.tarnow.pl